امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

امی تیس،فرشته ما

تولد صوری در مهد کودک

1390/3/7 9:32
نویسنده : مامان
944 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرا از اونجا شروع شد که آخرهای سال قبل برای یکی از دخترای مهد(همکلاسیهای امی تیس) یه جشن تولد اونجا برگزار کردن.بعد از اون موقع احساس کردیم امی تیس هم به داشتن یه کیک تولد و فوت کردن شمع و دست زدن بچه ها و خوندن شعر تولدت مبارک بين همسنهاش علاقه خاصی داره و براش خیلی جالبه که اونم یه تولد اینجوری داشته باشه

خلاصه که چندباری این علاقه رو به پدرکه صبحها به مهد میبردش ابراز کرد كه بابا امروز برام كيك ميارين؟ و پدر هم چندبار به بنده متذکر شدن هر برنامه ای دوست داره براش اجرا کن که به دل نازک این خانم کوچولو نمونه و غصه نخوره

از طرفي پاي توي گچ رفته بنده هم باعث شد كه خانم كوچولوي ما ترك مدرسه رو بكنه و بجز دو سه روز در ماه  فروردين عملا كتاب و دفتر و بوسيد و گذاشت كنار و اعلام كرد من ميخوام پيش مامان  و مادرجون بمونم.  راستش هرچند در ابتدا بسي حرص خوردم و نوسان فشار خون گرفتم  ولي بعد بهش حق دادم و گذاشتم حالا كه من خونه نشين بودم اونم در كنارم باشه.

بهرحال يكي از قولهاي زمان خوب شدن پاي من كه انگشت كوچولوشو لاي انگشت من ميذاشت همين كيك تولد خريدن و بردن به مهد بود با اين مضمون : مامان براي من كيك ميخري بياري مهد كودك اونجا تولدم مبارك بشه" كه به ياري خدا اين مهم انجام شد و من و بابايي نفس راحتي كشيديم كه از زير دين اين دخترك با افتخار بيرون اومديم!!!از خود راضی

يعني شما نميدونين اين دختر و دوستاي همسنش چه ذوقي داشتن و چه هنرنماييهايي كردن  و خودش هم چه با غرور و خوشحالي نگاه ميكرد.niniweblog.com

اينم نمونه اش:

كيك بنا به انتخاب  خانم يك آكواريوم سفارش داده شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جوجه
13 خرداد 90 7:58
ماشالا به این دختر شیطون بلا و زرنگ خدا حفظش کنه