امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

امی تیس،فرشته ما

بدون عنوان

1390/6/3 12:23
نویسنده : مامان
274 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خانم کوچولو رو بردم دکتر.آخه چند روزیه سرماخورده .از ترس مزمن شدن یا تبدیل به عفونت سینوس گفتم سریع مداوا بشه هر چند در درجه اول این آنتی بیوتیکها بچه رو ضغیف میکنن.

از بس بد غذاس همش نگرانم کم خون نشه.چون شکر خدا همیشه سالم و سرحال بوده ولی بنیه مگه چقدر میتونه جوابگو باشه.همیشه این جور مواقع که کسی نگرانی منو میبینه و میگه ولش کن بذار خودش هر وقت گرسنه شد غذا میخوره و این قدر اعصابتو بهم نریز توی دلم میگم کی خبر داره که انگار این بچه اصلا سراغ غذا نمیگیره وقتی هم خسته و گرسنه شد میشه یه بچه نق نقو و بیحوصله و اونجاس که دیگه من عملا کم میارم و بهم میریزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شيلا
8 شهریور 90 13:12
خانومي خصوصيم به دستت رسيد؟
مامان مرضیه
25 خرداد 92 11:36
خانمی وبلاگت خیلی خیلی عالیه کاش زودتر میدم وبلاگت و خیلی دوسش دارم دخترتونم خیلی نازه حتما از طرف من یه ماچ ابدارش کن اون بعبعی مشکیه چه نازه راستی خانمی از کجایین وبلاگ یه کم طولانیه نتونستم به همه صفحه هاش سر بزنم من میلینکمت گلم