امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

امی تیس،فرشته ما

بازم مدرسه

1390/6/26 10:54
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

من و امي تيس هر دو سرما خورديم. من اداره ميرم ولي امي تيس هم بخاطر خودش و هم بخاطر بچه هاي ديگه مهد كودك يا بقول خودش مدرسه نميره و پيش مادرجون مي مونه.

از مكالمات ديشب من و امي تيس:

 - مامان مگه تو سرما نخوردي؟

 - بله ميبيني كه حالم خوب نيست.

 - پس اداره نميري فردا؟

 - چرا مامان مجبورم برم من.

 - آهان! پس هر كي سرماخورد مدرسه نميره اما اداره ميره. خوب منم ميام اداره با تو.

- تعجب

 از طرف ديگه اين خانم به مامانم ميگه: - مادرجون دوستت دارم.من سرما خوردم .دلم ميخواد پيش تو بمونم و تلويزيون ببينم.امروز نميرم مدرسه.

 سياست گفتاري رو دارين كه؟!مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

mamani helena
31 شهریور 90 9:00
salam azizam mashala dokhtare golet mesle fereshteha mimone az tarafe man bebosesh dost dashti be ma ham sar bezanid.
مهرناز مامان امین حسین
7 مهر 90 9:55
سلام امی تیس ماشاله چه شیرین زبونی راستی روز بازگشایی مدارس هم مبارک به ما هم سربزنید خوشحال میشیم
سودابه
7 مهر 90 19:36
تبریک میگم و برای دختر خوشگلتون و خانواده مهربونش بهترینها رو آرزو میکنم.
مامان علي خوشتيپ
8 مهر 90 9:31
هزار ماشالله چه دختر ناز و گلي. برنده شدنت تو مسابقه روز دختر رو تبريك مي گم
ناهید
8 مهر 90 9:53
مبارک باشه شما برنده شدین به وب منم بیا.
مامان امیرعلی
8 مهر 90 11:38
برنده شدنت مبارک خاله
مامان یکتا
9 مهر 90 8:18
تبریک عرض می کنم
عمو کوچیکه
10 مهر 90 1:05
عزیزززززززززززززززمیییییییییییییییی امی تیس. تبریک دختر گل و بانمک..دست مامان مهربونت هم درد نکنه....
شیوا مامان امیتیس
21 آبان 90 16:50
امی تیس جان تبریک میگم ایشالا همیشه پیروز باشی
مامان مرضیه
27 شهریور 92 12:33
عزیزم بت تبریک میگم خیــــــــــــــلی نازی