امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

امی تیس،فرشته ما

ازحرفهای دخترک

1389/12/10 8:40
نویسنده : مامان
314 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا و امی تیس

مکان: توی ماشین در حال رفتن به دندون پزشکی برای مامان

وضعیت:آواز و صحبتهای ناتموم خانم از همه جا و توضیح درباره اینکه مامان بخوای بری دکتردندونتو درست کنه؟

من در حال یه صحبت کوتاه با بابا برای مسیری که باید بریم

امی تیس : مامان مگه نمیبینی من دارم صحبت میکنم.بذار حرف من تموم بشه اون وقت بگو

من:حق با شماست دخترم.اشتباه کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پوپک
10 بهمن 89 12:21
به به خوشگل خاله وبلاگت مبارک
مامان شازده خانم
16 بهمن 89 11:00
ای جانم شخصیت!
مامان آنیسا
23 بهمن 89 11:54
سلام عزیزم دختر نازی داری. خدا حفظش کنه به ما هم سربزن ممنون اینم یه گل از طرف آنیسای من به امی تیس کوچولوت