امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

امی تیس،فرشته ما

شعر مولانا

1391/4/24 8:27
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری

از هفته گذشته هی دیدم دخترکمون زمزمه میکنه:

بود بقالی و وی را طوطی       خوش نوایی سبز گویا طوطی

در دکان بودی نگهبان دکان        نکته گفتی با همه سوداگران

...

و روزبروز تعداد بیتهایی که میخوند بیشتر میشد.نمیدونین با چه مسرتی من و پدر ساکت میشدیم و مشغول شنیدن و ذوق میکردیم.

فهمیدم حتما توی مهد یادش دادن.زنگ زدم و کلی تشکر کردم که تداوم داشته باشه.

پارسال قبل از خواب بعدازظهرش براش حافظ میخوندم.درسته که معنی شعر و کلمات رو نمیفهمید ولی آهنگ شعر آرومش میکرد و همینکه گوشش آشنا میشد برام کافی بود.بعد اینکار و رها کردم به این دلیل که شاید براش سنگین باشه و بهتر دیدم از همون داستانها و شعرهای کتابهای گروه سنیش استفاده کنم ولی این شعرهای مولانا و اون زبان روان بچگونه و کلمات قلنبه ای که درست هم تلفظ و کشیده میشن یهو منو برد به دنیایی که دیگه سعی میکنم ازش دور نمونیم

مرسی خاله مژده عزیز!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیسا
28 تیر 91 15:40
ای جانم آفرین خانم کوچولو
مامان خورشید
20 شهریور 91 14:52
کیف کردم. ممنون که ما رو در لذت چشیدن حس اون لحظه شریک کردین.