امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

امی تیس،فرشته ما

واکنش

1391/6/21 9:35
نویسنده : مامان
296 بازدید
اشتراک گذاری

واکنش امی تیس دربرابر خاله عزیزش که در شرف ازدواجه:

امی تیس: مامان! من اصلا خاله رو دوست ندارم(درحالیکه جونش به جون خاله بسته است)

من:چرا عزیزم؟

- :آخه خاله داره مادرجون و دایی رو تنها میذاره و ازدواج میکنه

- : خوب شما هم بزرگ بشی ازدواج میکنی اونوقت میاین پیش من...

- : نه (در حالیکه اشک توی چشماشه)اصلا من ازدواج نمیکنم.همش پیش تو می مونم.تا من بمیرم و تو بمیری همش پیش تو می مونم

و من با خودم میگم کاش این مکالمه رو ضبط میکردم و سر وقتش پخش میکردم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمیه_ مامان آیسا
21 شهریور 91 10:06
لطفا به آیسا کوچولو رای بدین. شماره کد آیسا عدد 15 هستش. آدرس صفحه مسابقه: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php ممنون از لطفتون
مامان خورشید
21 شهریور 91 11:09
بهتون تبریک می گم بخاطر پرورش اینهمه حس پاک و زیبا. و مطمئنم نیازی نیست هیچوقت این مکالمه رو براش پخش کنید چون آمی تیس همیشه در کنار و در آغوشتون می مونه چه تنها چه بهمراه عزیز دیگری.
لاله مامان آندیا
28 شهریور 91 18:20
اینجور مکالمات حتما باید ضبط بشن.این دفعه از دست نده