امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

امی تیس،فرشته ما

خبرهای خوب

1391/7/4 8:11
نویسنده : مامان
285 بازدید
اشتراک گذاری

خبرهای خوب را باید داد دیگه...

- دخترک براش جا افتاده که حتما باید توی اتاق و تخت خودش بخوابه و داره کاملا اینو رعایت میکنه.ممکنه یکی دو بار به روال قبلش روی مبل جلوی تلویزیون در حال  تماشای کارتونهاش بخوابه که من بیدارش میکنم و میبرم روی تختش

- حس بزرگتر شدن حس بسیار شیرینیه هم برای اون و هم برای ما.اصرار داره لباس فرمش رو بپوشه.وضعیت غذاخوردنش بهترشده(شکر خدا) و ما هم توی صحبتهای روزمره بارها به بزرگتر شدنش اشاره میکنیم

- دیروز از توپ رولی آدامس فوتبالیش که خیلی دوست داره به اندازه مصرفش برداشت و دوباره درشو بست و گذاشت کنار بالشش برای بعد.اون همیشه محتوی بسته آدامس رو علیرغم توضیح من توی دهنش میذاشت و کار خودشو انجام میداد و تذکر من به جایی نمیرسید.پس این یه نشونه خیلی خوبه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان خورشید
4 مهر 91 8:23
لذت چشیدن این روزای خوب نوش جونتون.
لاله مامان آندیا
5 مهر 91 10:42
آخه به سلامتی.فکر کنم حس خیلی خوبیه.
مامان انیسا
10 مهر 91 16:52
ساینا
19 مهر 91 12:52
سلاممممممممممم چه دختر نازی چه اسم شیکی هم داره...
شیلا مامان رومینا
24 مهر 91 22:21
خب خانوم کوچولو دیگه خانوم شده پیش دبستانی رفتن یعنی بزرگ شدن .می بینی دوران بچگیشون داره تند تند رد میشه و میره .دلم واسه این روزها تنگ میشه دلم واسه کوچیکی هاشون تنگ میشه . فقط از خدا میخوام لحظه به لحظه فرشته های نگهبانش رو برای مراقبتشون آماده نگهداره تا بلا ازشون دور باشه