امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

امی تیس،فرشته ما

بدون عنوان

1390/8/2 11:34
نویسنده : مامان
221 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک یه روز میره مهد و دو سه روز مهمون مادرجونشه و با اتوبوس که شدیدا مورد علاقشه بیرون میرن و خرید میکنن و خوش میگذره بهش.

راستش هی فکر میکنم اسمش اینه که میره مهد و دوست دارم آموزشهای اونجا رو از دست نده ولی وقتی فکر میکنم بازی و شادی مطابق دلخواه برای بچه به این سن بهترین چیزه میگم خداروشکر چنین موقعیتی برای بچه من هست.چون من که براحتی نمیتونم یعنی وقت نمیکنم بااتوبوس ببرمش.صبح ها هم که سر کارم هستم.پس بذارم به این دخترکوچولو خوش بگذره.

مدتیه وقتی بعد از چندساعت دوری منو میبینه خودشو میندازه توی بغلم و منو میبوسه و میگه مامان دلم برات تنگ شده بود.دوستت دارم.

به شما بگن خستگیتون درنمیاد؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محمد طاها
2 آبان 90 11:46
سلام خدا حفظش کنه چقدر دختر نازیه
مامان سوگند
2 آبان 90 12:04
ماشاله چه دختر نازي امي تيس جون با موي بلند نازتره خدا حفظش كنه
آیلار
2 آبان 90 12:21
سلام .همیشه فکر میکردم دختر من خیلی اتوبوس سواری دوس داره اما الان میبینم گل شما هم خیلی دوس داره .امی تیس جون هم نازی و هم خوشگل و دوس داشتنی.به من سر بزن خوشحال میشم بوس بوس http://ailar.niniweblog.com
لاله
3 آبان 90 14:27
چه جالب.آندیا هم اتوبوس سواری دوست داره.چقدر خوبه که مامانیش کنارتونه.از آشناییتون خوشحال شدم.دخترتون اسم بسیار زیبایی داره خودشم البته خیلی نازه