امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

امی تیس،فرشته ما

4 سالگیت مبارک

1390/11/1 10:25
نویسنده : مامان
391 بازدید
اشتراک گذاری

فردا روز تولد دختر کوچولوی ماست.

٤ سال پیش توی یه روز سرد و برفی زمستون سپید خداوند بزرگ بهترین هدیه خودشو نصیب ما کرد.امروز تمام روزها و ساعتها به عشق دخترکمون زندگی میکنیم و بیشتر از هر چیز در زندگیمون براش ارزش قائلیم.

فرشته زندگی ما این روزها کلی تغییر کرده.میدونه وقتی براش کاری میکنیم،غذاشو آماده کنیم ،لباسشو عوض میکنیم،موهاشو شونه میکنیم و گل سر میزنیم،باهاش بازی میکنیم و ظرف شیروعسلشو به دستش میدیم ازمون تشکر کنه و لباشو غنچه میکنه واسه بوسیدن گونه ها و دستای ما

وقتی کنارمون و توی بغلمون میخوابه و خودشو گرد و کوچولو میکنه مثل اون موقعها که بقول خودش نی نی بود و میگه دوستتون دارم.

وقتی صورت مهربون و ملکوتیشو بین صورتهای ما میچسبونه و میگه مامان و بابا دوستتون دارم و لذت میبره از اینکه هر دو در کنارشیم،

وقتی غذا میخوره و آخرش میگه الهی شکر و دستاشو رو به آسمون بالا میبره،

وقتی انتظار اومدن پدر رو به خونه میکشه و گهگاه که پدر دیرتر بیاد خونه بعد از چند بار تحمل آخرش میگه به بابا زنگ بزن زودتر بیاد خونه مون،دلم براش تنگ شده آخه

وقتی به مامانش اجازه میده بره جلسه کاری یا کلاس و حتی خودش پیشنهاد میده زنگ بزن مادرجون یا خاله بیان پیش من ببونن تا تو برگردی و دیگه نمیاد دنبالم و بیقراری نمیکنه بلکه با یه بوس مامانشو بدرقه میکنه و میگه مامان زود بیا پیشم...

وقتی پریشب بعد از مهمونی میخواستیم بریم خونه و از سوپ سفید زن دایی خوشش اومده بود و گفت میشه ازشون برام سوپ بگیری ( و من اینکار رو بخاطر دخترکم کردم) و دیروز غذاش فقط از همون سوپ زن دایی بود و صدبار به من گفت همیشه از این غذاها برام درست کن(سوپ سفید توی خونه ما بخاطر اینکه بابا نمیتونه بخاطر شیرش بخوره فقط مختص مهمونیه ولی بجون خودم از این به بعد براش درست میکنم)

وقتی  عین آدم بزرگا حرف دلشو میزنه و بزرگی رو در رفتار و کردار و افکارش بوضوح میشه دید

وقتی قدردان زحمان کسیه که براش کاری انجام داده

وقتی سلام و تشکر رو فراموش نمیکنه و اگه من فکر کنم یادش رفته و بهش بگم همونجا میگه من سلام کردم ...

وقتی عاشق کادو پیچیدن و عیدی دادنه و دوست داره صدتا تیکه چسب پر از اثر انگشتشو بزنه به کاغذ کادو و بعد با افتخار بگه من کادوش کردم

وقتی به بابا پیشنهاد سفر به کیش و شناکردن توی آبشورها و سوار شدن به هواپیما رو میده

وقتی با شنیدن یه خبر خوب ، جایزه  یا پیشنهاد جالبی میپره بالا و پایین و آخ جون میگه و هورا میکشه...

همه و همه به من یه چیز رو یادآوری میکنه که دخترکم داره برای خودش خانمی میشه...

خدایا شکرت.ازت میخوام همیشه هواشو داشته باشی

تولدت مبارک فرشته زندگی ما

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آنیسا
1 بهمن 90 11:01
افرین عزیزم خیلی خانمیتولدتم مبارکککککککککککک
مامان علی خوشتیپ
2 بهمن 90 0:38
تولدت مبارک امتیس جووووون
maryam
2 بهمن 90 14:47
tavalodet mobarak khanom kocholo
زیبا
2 بهمن 90 19:14
4 سالگیت مبارک باشه عزیزم
عماد
3 بهمن 90 0:10
ایماد تولدت مبارک
مامان خورشيد
17 بهمن 90 8:16
مباركه. الهي توي آغوش شما هميشه سلامت باشه و ساليان سال تولدش رو جشن بگيريد.
مامان احسان
8 اسفند 90 13:49
سلام کمی دیر شده ولی منم میگم تولدت مبارک عزیزم