امي تيسامي تيس، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

امی تیس،فرشته ما

مهد جدید + تولد

1390/11/10 7:58
نویسنده : مامان
382 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزيزم 4 ساله شدنت رو با كلي تغييرات در رفتار و گفتار و افكارت كاملا ميشه حس كرد.

به نظر من...

مامان گوش كن نظر من اينه...

من فكر ميكنم...

نشقه (=نقشه) من اينه...(البته همون دفعه اول لغت رو اينجوري بكار برد)

مامان و بابا حالا شما پيش هم وايسين تا من عكس بگيرم

طبق معمول چند ماهه اخير:من لباسمو انتخاب ميكنم

و ...

روز 5 شنبه يه جشن تولد كوچولو توي مهد كودكش گرفتيم كه همه چيز خوب بود.البته هفته قبل مهد امي تيس رو عوض كرديم كه خداروشكر پذيرفته.قراره توي مهد جديد زمان بيشتري بمونه و يه خواب بعدازظهر داشته باشه.

عكس هم ميذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان احسان
10 بهمن 90 8:26
سلام تولدت مبارک عزیزم مامانش ببوسش
مامان فتانه
10 بهمن 90 12:33
سلام.عزيزم...خيلي خانمي...خيلي هم نازي به ايلين خانم ما هم سر بزنيد
مامان خورشيد
17 بهمن 90 8:17
مهد نو مباركه. از صميم قلب آرزو مي كنم توي اين مهد بهش خوش بگذره و شما هم آسوده باشيد. بيصبرانه منتظر ديدن عكس هاي اين گل سرخ هستم.
پارمیس کوچولو
22 بهمن 90 14:07
الهی!!!! 4 سالگیت مبارک باشه خاله جون. منو پارمیس کوچولو که الان داره ذوق دیدن عکستو می کنه، یه عالمه بوس واست می فرستیم.